Ústava Spojených států amerických je koncipována dle ústavy starého otrokářského Říma, jen dva konzulové s vrchní vojenskou a civilní pravomocí úřadující na principu kolegiality, kdyby se jeden pomátl, jsou nahrazeni jedním prezidentem voleným nepřímo voliteli a Lidový sněm - korektiv Senátu (Kongresu), nebyl pro jistotu zaveden vůbec.
Vůle lidu se tak proti oligarchům, ovládajícím Kongres a z jeho středu většinou bipartajně pečlivě vybírané prezidenty, nemůže vůbec prosadit a většina klíčových politických rozhodnutí je dle průzkumů veřejného mínění a sociologických studií v příkrém rozporu se zájmy lidu a v zájmu pouhého promile oligarchie. Spojené státy tak navzdory své propagandě v korporátních médiích nejsou žádnou demokracií, ale oligarchií.
Američané sice nejvíce ze všech svých institucí důvěřují armádě, ale ta je po léta jen hrubě zneužívána k prosazování zájmů Izraele na Blízkém východě a zničení Ruska, které chazarská "elita" až živočišně nenávidí, což stojí biliony dolarů a americká infrastruktura mezitím chátrá a upadá, stejně jako sociální a zdravotní zabezpečení.
Pokud se vzbouřená armáda nespojí s lidovým hnutím za přímou demokracii, jak ji například navrhoval Obamův soupeř v demokratických primárkách Mike Gravel, bude oligarchie nadále ovládat Washington až do úplného zničení světa, podobně jako to bylo v menším měřítku již v Berlíně za Hitlera. Sado-masochistická touha po úplné dominanci vždy po počátečních "úspěších" končí naprostou destrukcí až kanibalismem jak u jednotlivců, tak národů a lidstva, konstatují TOP konzultovaní psychologové.
Stát je autorita, je to síla, okázale projevovaná Moc a poblázněnost Mocí. Nesnaží se vetřít se do přízně, naklonit si někoho, nadchnout. Pokaždé, když zasahuje, činí tak s obzvláštní nevolí. Neboť ze své vlastní podstaty neumí přesvědčovat, ale musí si vynucovat a užívat sílu. Jakkoliv úporně se může pokoušet o zamaskování své povahy, zůstane vždy zákonem dovoleným znásilňovatelem lidské vůle a trvalým popřením lidské svobody.
A i když Stát nařídí něco dobrého, obrátí to vniveč a zkazí to přesně proto, že to přijde v podobě rozkazu, protože každý rozkaz vyvolává a podněcuje legitimní revoltu svobody, a rovněž proto, že z hlediska skutečné mravnosti, lidské a božské mravnosti, dobro konané z příkazu odněkud shora přestává být dobrem a tím se stává zlem.
Svoboda, mravnost a lidská důstojnost člověka sestávají právě z toho, že člověk koná dobro ne proto, že je mu to nařízeno, ale protože je zamýšlí, chce a miluje.
Související články:
Žádné komentáře:
Okomentovat