Jak to tak vypadá, budeme muset přejít na výuku on-line ve větším rozsahu, než jsme původně počítali. Udržet úroveň v poměrně obtížném předmětu, jakým je mikroekonomie, který klade důraz na logické myšlení, představivost a schopnost spojovat teoretickou konstrukci s realitou, nebude jednoduchá. Už při výuce makroekonomie se osvědčilo dát studentům základní oporu v podobě jednostránkové syntézy toho nejdůležitějšího s důrazem na souvislost mezi tím, co je potřeba znát, viz:
(toto se hodně povedlo)
(a toto vhodně doplnilo předešlé).
Předpokládá se, že studenti budou mít při konzultacích před očima a budou se moci ptát na to, co jim nebude dostatečně srozumitelné, vyučující bude mít možnost je upozornit na některá úskalí správného pochopení toho, co syntetický materiál vyjadřuje. A tak to i fungovalo a dobře.
Tady je první pokus o něco podobného z mikroekonomie (ještě nevyladění a s drobnými překlepy). Ale něčím je potřeba začít, do začátku výuky ještě pár dní zbývá. Připomínky a náměty uvítám:
Radim Valenčík,
TOP komentátor
Související články:
Žádné komentáře:
Okomentovat