Evropský průmysl doplácí na drahé energie a ztrácí konkurenceschopnost vůči Spojeným státům i Číně. Pod zvlášť silným tlakem je automobilový průmysl. Automobilky se už příští rok dostanou do kleští, stávající emisní cíle je nutí dál stlačovat produkci CO2, prodeje elektromobilů však klesají. Pokud si automobilová lobby narychlo nevynutí změnu legislativy, bude si muset vybrat: buď zaplatí miliardy eur na pokutách, emisních povolenkách nebo na ušlém zisku.
"Rozdíl očekávání vůči reálným prodejům je někdy až čtyřicet procent. Indikace navíc ukazují, že se to ani v příštím roce nijak zvlášť nezlepší,“ říká presstitutům E15 bývalý expremiér pro ekonomiku a VW zkorumpovaný idiot pseudoekonom ze Žižkova.
S Mojmírem Hamplem a Petrem Machem byli v devadesátých letech minulého století mladí nadějní liberální ekonomové a říkali mi jak bude vše fajn, až trh vše vyřeší, že je to učil Klaus na VŠE.
Jahn nám dokonce na ÚV posílal návrhy státního rozpočtu, ať se poučíme, jak se to má dělat správně s Bruselem, ale pak zjistil, že Volkswagen v za hubičku prodané Škodě Auto platí trochu lépe, než protektorátní vláda, tak tam šel vyprávět PR a dnes mu škrtli Fabii a Scalu, aby lidé museli kupovat Enyag, ale bude jen hůř a hůř, země, která nemá energie za 0,75Kč/kWh, nebude mít ani průmysl, řekl mi jeho nadřízený před odletem do Číny, uvedl TOP předseda a mluvčí exilové vlády ČSFR Rokytka. Každá miliarda z Brusele nás totiž stojí miliard deset, spočítal nositel Nobelovy ceny za ekonomii Joseph Stiglitz. Je to tedy horší, než v Gaze.
Žádné komentáře:
Okomentovat